theolddannyeriksson

kvällen med angie morgonen med angie

Publicerad 2010-06-21 15:21:01 i Allmänt

igår så var jag med angiie och några till, mys och kul var det somnade sent och vaknade tidigt mindre mysigt!
haha igår när jag och angiie skulle ta in hästarna så kom en volvo och vi var helt ensama och ingen hade pengar på mobilen, ingen volvo brukar åka där mitt inne i skogen och stanna på deras gårdsplan??? den stod stilla ett tag sen så hoppade ägaren till stallets dotter ut, haha jaja rädd i onödan, sen sprang min häst in i fel box och vi trodde de skulle bli bråk mellan dom två hästarna så jag var tvungen att gå imellan men allt gick bra, mollan tyckte att hon behövde ylonas mat också så det var nog därför hon sprang in där, hmm..
hAR Städat hela morgonen , duktiga jag! nu är jag ,hopp och angiie i järna och jag ska gå och äta kykling snart, mums!



dagens klädsel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela