theolddannyeriksson

En liten sisådär depp men rolig dag!

Publicerad 2010-06-03 22:02:33 i Allmänt

I skolan hade vi lite vattenkrig, efter skolan färga mamma mitt hår och det blev nästan svart! jag färgade hennes hår och fixa hennes ögonbryn, snygging mamma säger jag ba ;) packat allt till gotland , eller iallafall nästan allt.
efter det åkte jag hem och åt pannkakor hemma hos min far, träffa bobbo och jockie en stund sen blev det hem till lillan och prata och kolla FB.
Kollade på bella&tyra-show när kissie var gäst, jadu herre gud!
Sedan cyklade jag hem och då hade mina underbara kusiner kommit och min käraste faster och mannen hennes!♥
Sen fick jag utbrott på alla och gick in i mitt rum och deppa sönder, så nu sitter jag här ensam i mörkret och tycker synd om mig själv för ingenting, hah roligt man kan ha! eller inte.
och jag är inte säker på om jag ska köpa löshår eller inte imorgon.. panik! mamma och pappa tycker jag har långt hår och jag själv tycker att det är slöseri med pengar, får sova på saken.
höres i morgon efter studentfirandet eller när jag vaknar i morgonbitti, hoppas på att ta lite bilder i morgon med kameran jag inte har!

höres puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela