theolddannyeriksson

Drar hem till fastlandet

Publicerad 2010-06-08 12:27:19 i Allmänt

Idag är det hem färd, haft en super trevlig resa, och det var kul att den blev lyckad eftersom att det här var det sista vi gjorde tillsammans.. sorgligt!
Bilderna kommer jag bränna in på skiva och försöka fixa ett riktigt fint fodral till skivan, den är guldvärd i mina ögon!
Kommer några bilder nedanför texten och några ligger på FB och BDB. men det flesta som min lärare Björn tagit hamnar här!
Idag så har vi städat och gjort fint! jag somnade klockan 20 i 6 och vakna kvart i 8! jag är helt slut, 5 timmars sömn på hela resan! snart ska vi ut och käka lite lunch sen kolla lite på stan och klockan kvart i 5, eller kvart över 5 går båten hem, längtar hem men samtidigt vill jag inte avsluta våran härliga resa!
ute på deck ♥
Jag i ellinor's rullstol
Framme på Gotland!
Jag och angiie leker.
orkar inte lägga ut fler bilder xD
hejs höres i morgon eller ikväll<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela