theolddannyeriksson

bränd!

Publicerad 2010-06-27 20:19:52 i Allmänt

japp stranden idag som sagt med johanna,elin,lykke och jonas lite senare kom wille!
somnade i solen i typ en halvtimme och bränd kan man säga att jag blev hela baklåren och ryggen! pluss poäng till mig eller inte.. ajaj när man sitter eller när man kliar sig på ryggen..
kul dag :) har saknat er mina vänner!
johanna drog typ vid halv fyra lite tråkigt och lykke o elin drog typ halv 5 också det tråkigt, men då fick jag vara med mina pojkar, som retar mig 24/7 menmen sånt man får ta eller? xD
nu dunkar jag musik hemma hos älsklingen och saknar min bästa angelica nordmark gårdman.
längtar tills på fredag då det bär av mot göteborg!
nu skriker sims gubbarna efter mig så måste nog börja spela nu, hihi.

vi höres :)<3

hej jag gömmer mig xD

jonas i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela