theolddannyeriksson

Beroende Framkallande!

Publicerad 2010-06-21 18:27:28 i Allmänt

Spelat the sims sen jag kom till järna! spelet är farligt! jag angie och hopp är och det vi gör är detta:
Hopp: Spelar xbox
angiie: sover och har gjort hela tiden
Jag: spelar the sims och lyssnar på bra musik.
vi har så j*vla roligt tillsammans , det känns bra det här, haha. men jag tror endå att det är jag som har roligast!
lite tidsfördriv att skriva detta inlägg men jag gillar't!
nu blir det en bild på min älsklings lykke som jag saknar massa!
denna människa är värd hela världen! hon är underbar!

gammal men sann bild! <3

Kommentarer

Postat av: lykke looordh

Publicerad 2010-06-21 22:14:05

gull! älskar dig massa <33

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela