theolddannyeriksson

BÄSTA MIDSOMMAR EVER!

Publicerad 2010-06-26 10:48:44 i Allmänt

det var verkligen jätte kul igår! tack alla människor jag va med och träffade där, super bra att det inte blev dåligt väder och supersuper bra att de kom mer folk framåt kvällen.
jag och poppsi åt god grillad mat och sedan dunka vi musik hemma och efter det gick vi till lillan där satt vi och sen gick det förbi typ ryssar eller nått i 30-40 års åldern och jag knackar på rutan dom kollar bak och jag vinkar, efter fem minuter kommer dom och knackar på lillans dörr med en bukett blommor, haha alla sprang och gömde sig!!
kvällen blev prata med folk och röj på dans golvet, och jag gillar't enormt mycke, den här midsommaren blev verkligen lyckad!

heeejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela