theolddannyeriksson

allt som hänt kommer alltid att minnas

Publicerad 2010-06-12 22:38:33 i Allmänt

Gotlands resan : helt underbar resa, vi gjorde inte så mycke men hade riktigt kul! längtar tillbaka!

Balen men alla nior: skit trevligt kväll, alla såg ut att ha det jätte kul, en kväll att minnas, inga sura miner alla var super glada, tack för en sådan underbar kväll!

Avslutingen: Hemsk! det jag hatar mest av allt är att säga hejdå, och att säga hejdå till 28 helt underbara människor som jag tillbringat 3 år tillsammans med var hemskt, och att säga hejdå till våran underbara lärare björn var inte kul, alla grät , alla krama om alla, och alla sa VI ÄLSKAR 9D! och det är såklart vi gör, vi är en stor familj!
videon nedanför har rorro gjort och den är underbart sorglig men endå bra! jag ska börja på en video jag med, så inom en vecka iallafall så är den klar!

Angelica flyttar i morgon, tack gumman för den här tiden , tack för alla underbara dagar, jag kommer aldrig glömma dig, du är min BFF !!!!! älskar dig!

nu börjar jag snart gråta, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela