theolddannyeriksson

VAKEN!

Publicerad 2010-07-14 09:23:53 i Allmänt

skulle egentligen tagit 12 bussen till gnesta men jag vaknade nu så det blir 10 bussen idag också, ser inte ut att vara någe kul ridväder för mig som har en häst som inte tål att en fluga ens är nära henne och i den här värmen kan man inte låte flugtäcket vara på när man rider heller, på morgonen är det varmt och några bromsar på kvällen är den massor av bromsar så man knappt vill ta av sig tjocktröjan där ute!
aja mollan får en lugn sommar, men jag tror hon gillar't!
idag "firar" jag och älsklingen 17 månader inte så mycke att fira menmen, och eftersom att han aldrig läser min blogg så kan jag ju skriva vad jag hade tänkt att göra idag med honom.
picknik! sätta sig på en fin gräsplätt ta med sig en filt och lite jordgubbar och bara ligga och KRAMAS!
eftersom att vi själva tycker att man sparar det roliga till typ 1½ år och 2 års firande så gör vi det!
det som händer den 14/8 får ni reda på senare då det är 1½ år! <3

höres senare ! ♥

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-14 10:29:04

Hej Hjärtat!

Kanske en glimmrande ring på fingret??? Spännande! Hoppas ni myser ordentligt. 17 månader... härligt!

Miss U!! puss till dig// Faster

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela