theolddannyeriksson

vad ska man säga?JAG ÄLSKAR FILMEN!

Publicerad 2010-07-09 21:40:47 i Allmänt

Japp lite småstrul på dagen men allt ordna sig jag,elin,johanna och lykke tog tåget upp till stockholm, gick till biografen köpte biljetter rätt bra plattser faktiskt! och jag älskar den, jag älskar,jagälskar,jagälskar den FILMEN! jag älskar edward!
hur kan en människa vara så snygg och så s*xig och så himla himla underbart bäst??
haha låter som en liten flicka, jag och lykke tjocka i oss allt biografen erbjöd haha och jordgubbar på tåget hem!
jag hoppade av i järna och dom lurade tåggubben som skulle ta biljetterna haha !
jaja nu sitter jag och drömmer och det händer inte så mycke ikväll..
imorgon hem till min älskade pappa och packa sedan vidare på klassträff ;)♥





vi höres kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela