theolddannyeriksson

Vad händer?

Publicerad 2010-07-20 18:49:47 i Allmänt

Jo det händer ingenting, jag och kussen sitter och väntar på varsin dusch så vi båda kan få raka benen och bli snygga!!! MEN ... föräldrarna som ska bort klockan 7 och dom ligger och sover förtillfället och har inte hoppat in i duschen, haha ja dom är roliga dom :)
Har packat mina saker och min buss gick 09.35 imorgon bitti så det var smartast att fixa allt idag..
har lagt fram alla kläder som jag ska ha i morgon och smyckena är fint upplagda hårborsten och sminket är på sin plats framför spegeln så i morgon är det bara för mig att gå upp, fixa mig , slänga i mig frukost och sedan dra mot...... GÖTEBORG!

vi höres ♥

Kommentarer

Postat av: Augusttine

Publicerad 2011-05-30 07:38:14

Great Site thanks

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela