theolddannyeriksson

stranden med kussen ;)

Publicerad 2010-07-20 16:20:16 i Allmänt

Inte så jätte varmt här på västkusten men solen var framme några minuter och då var det riktigt skönt, har precis ätit spaghetti och köttfärssås! så underbart gott, i morgon blir det att göra liseberg osäkert med min bästa angiie, så tar typ 09:18 tåget eller när det gick. toppen bra ska du se ;)
Där vi badade var det massa bränn-maneter och jag skar upp stor tån på en snäcka eller nått, ajaj!
här kommer lite bilder från dagen bjuder på det flesta:

Jag och kussen ♥

gottis!

kussen ;)

haha hej jag bjuder ;)

älskade kusin ♥
nu ska jag hoppa in i duschen sedan packa eller tvärtom! ;)
vi höres ♥

Kommentarer

Postat av: Tobiasmaja

Publicerad 2011-04-15 14:50:50

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela