theolddannyeriksson

skön dag!

Publicerad 2010-07-01 20:12:29 i Allmänt

i stallet gick det bra, mollan var inte kanske på hel topp men de va kul att få komma ut och bara fixa och träna lite på banan ! det var länge sen sist, älsklingen följde med och blev jätte rädd i hagen för att molly putta lite på honom för hon trodde han hade godis, haha söt !
efter de så åkte vi hem jag hoppade in i duschen och sedan åkte vi till järna så att mamma kunde få ha liten tjej-kväll men jenny och bara prata strunt utan mig. men åker hem vid klockan nio och packar och så.
ja det är väl det som hänt idag vi har spelat lite the sims, ätit mat och lite jordbuggar, mums.
vi höres när jag kommer hem från göteborg!

haha snyggt !

hah ennu snyggare!

hejdå hoppa alla får en trevlig helg för det kommer nog jag ha! :) ♥

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-01 22:55:00

Kul att du är med ;D

Har du några planer för fredagen?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela