theolddannyeriksson

ska bege mig hem!

Publicerad 2010-07-16 07:40:08 i Allmänt

Det är jobbigt när man måste gå upp så tidigt, men när jag kommer hem brukar jag sätta mig på balkongen, datan på bordet och ett glas saft i handen, det är mysigt de, idag innan klockan slår 12 (på dagen) ska jag hinna rida och då kommer det säkert bilder , sen ska jag duscha och städa, klockan 12 kommer sassa, elin och amanda(elins kompis) till gnesta och vi tänkte ta en glass och sätta oss på bryggan, så kom ni som bor inärheten!
vi höres när jag kommer hem om internet funkar, men nu ska jag och älsklingen gå till tåget.. (han följer alltid mig dit och hämtar mig alltid när jag kommer) vilken stjärna!

HÖRS!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela