theolddannyeriksson

sitter hos en kär vän

Publicerad 2010-07-13 22:39:10 i Allmänt

sitter hemma hos lillan med sassa och tobby , dom sitter och pratar om fotboll och lillan duschar..
idag så åkte jag till stallet vid klockan halv nio på MORGONEN! fixa alla saker, gjorde rent och tvätta hästen lite, efter de så åkte jag hem och duscha och soooov , och sov och sov, sen kom pappa och hämta mig och åkte hem till björnlunda, åt mat , träffa jonas och jocke en stund och sedan drog jag hit och kolla på allsång på skansen och åt popcorn.
ikväll blir de att sova och i morgon ska jag vara med hopp och hoppas på att han vaknar eftersom att han skiter i jobbet och lanar med sina vänner istället..
i morgon är det 17 månader mellan mig och älsklingen, toppen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela