theolddannyeriksson

Så mysigt

Publicerad 2010-07-18 18:44:18 i Allmänt

Jag har det så bra här i munkedal idag tog jag och alla föreldrar en tripp med bilen, gjorde slut på en massa pengar och åt god mat, är det inte sånt vuxna ska göra på semestern?? handla saker till ungarna ;)
Vi åt massa räkor och kräftor och ja gud vad gott det var!
Fick ett par nya skor av min bästaste pappa och köpte ett par shorts till min älskade hoppsi!
Nathalie var på bio med en kompis så det var därför jag inte hängde med henne lixom ;)
jajja bilder från dagen kommer här :


bülent fixar och pappa är inte på humör för han var asa hungrig xD



Detta åt mari,pappa och bülent:)


detta åt jag :)


Detta köpte jag :D <3

vi höres puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela