theolddannyeriksson

så klar för kvällen!

Publicerad 2010-07-15 15:58:30 i Allmänt

nu är det bara en halvtimme kvar tills jag åker mot södertälje, jag har precis duschat och gjort i ordning mig, det ska bli så kul att träffa morbror!
nicklas och johanna åkte i för väg, dom skulle handla nått i södertälje och älsklingen hoppar på i järna.

dagens kläder :)


ja det var de. kommer nog ett inlägg till när jag kommer hem :)
så vi höres !
glöm inte att rösta på mig så jag kanske får chansen att bli veckans blogg.
rösta på denna sida :
http://conler.se/2010/july/finalister-i-veckans-blogg.html#comment

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2010-07-15 16:44:31

va härlig header :)

Postat av: Tilia

Publicerad 2010-07-15 16:58:41

röstade på dig hos Conler :)

Postat av: M i z c a

Publicerad 2010-07-15 17:30:12

Hej!



Jag skulle bli himla glad ifall du ville hjälpa mig!

Gå in här http://millahoman.blogg.se/2010/july/final.html och lämna din röst på Mizca. Det skulle betyda så himla mycket för mig verkligen. Som tack för hjälpen kommer jag länka din blogg och lämnar du en kommentar i min blogg att du röstat är du även med i en utlottning!

*Om du redan röstat tackar ödmjukast jag för detta*

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela