theolddannyeriksson

så är hemma igen :)

Publicerad 2010-07-16 17:02:47 i Allmänt

efter en mysig sommar dag med söta flickor är allt bra! vi hoppa,studsa och lekte! riktigt kul att träffa elin igen och såklart är det alltid lika kul att träffa sassa!
Jag snyllta lite pizza och vi åt glass och såkart gott och blandat! haha vilken bra mat idag!
snart ska jag och älsklingen till stallet och sen efter det bada, en sak jag glömde på min dagens göra lista var att packa! jag ska ju åka till mina kära kusiner i morgon wiihuuu!

mitt fina alv öra, sassa och elin ♥

min lilla ängel! ♥

sassa och elin skuttar :)

haha ja då är de en bild jag bjuder på! -.-

sassa och elin :)

fina du ♥

denna bild på när sassa kissar får av sluta inlägget.
vi höres ska ut till stallet och bada med älsklingen nu :)♥

Kommentarer

Postat av: Josephine

Publicerad 2010-07-16 19:38:12

allt bra idag ? :)

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Publicerad 2010-07-17 14:25:12

Fina bilder :)

Postat av: Elin ^^

Publicerad 2010-07-18 17:09:26

så otroligt vackra xD <33

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela