theolddannyeriksson

ny duschad morgon!

Publicerad 2010-07-27 11:37:31 i Allmänt

vaknade upp bredvid lillan i morse och höll på att dö av magont så sprang hem, tog ipren och hoppade in i duschen nu sitter jag här och tänker nog gå och äta lite frukost! är sugen på att göra nått men det orkar jag inte..
Ska ta någon buss till gnesta så jag hinner med 3 bussen till järna.
Här är solen framme så man kanske skulle gå ut och pressa lite, min kropp har inte fått sol på jag vet inte hur länge.

här kommer lite helt onödiga men söta bilder :)

haha fina! och rorro är ljushårig!!! :D <3

vi dukade upp med detta och COLA!

sassa kommer döda mig för bilden men det gör inge för
hon är alltid lika söt :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela