theolddannyeriksson

nu blir det soffan

Publicerad 2010-07-17 21:36:32 i Allmänt

är trött som jag vet inte vad, ska nog snart gå och bädda och kanske ringa min älskling där hemma..
jag och min kusin Nathalie gjorde spaghetti och bacon, super gått ska ni veta!
i morgon ska vi bada och jag ska självklart ta med mig min fina badring, denna vecka kommer det nog bli mest skratt och bilder, inte så mycke förklaring om vad som hänt och så för det ser man nog på bilderna, köpte jätte goda ost-bollar .. men... nu är jag mätt, och jag saknar komentarer här på bloggen om de tidigare inlägget när jag bad om hjälp, ska bädda nu och inte sen! HEJDÅ  :D
¨
mmmm mat! <3


får se om jag skriver senare annars hörs vi i morgon :) okej??? :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela