theolddannyeriksson

nemen nu ska jag nog säga godnatt!

Publicerad 2010-07-15 22:52:59 i Allmänt

jag och älsklingen började kolla på gladiator men var inte på film humör så vi låg och pratade en stund nu skulle jag "bara" kolla om det är några som röstat på mig i tävlingen men det har inte visats en konstigt nog för det är flera som sagt att dom gjort de , aja det ordnar sig väll :)
upp tidigt i morgon med som typ 3 dagar i rad nu, men de gör inget bara jag får va med min bästa så är allt bra, ska ta en glass med elin i morgon på bryggan i lilla gnesta det var så länge sen vi sågs och bilder kommer självklart i morgon kväll från morgon-dagen.
vi höres, ska försöka hinna skriva innan jag går till 08.03 tåget i morgon-bitti! men får se vad jag orkar!
godnatt alla! och tack! jag blir jätte glad när jag ser att det är såpass många som kolla på min blogg och även komenterar, ni gjorde min kväll kära bloggläsare!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-15 22:59:36

Härlig blogg! hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans? :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela