theolddannyeriksson

natten är mörk och varm

Publicerad 2010-07-14 00:24:57 i Allmänt

us det är jätte varmt i mitt rum fast fönstret är öppet..
har precis träffat mina kära vänner jocke och jonas ute så här sent på natten, som vanligt blir man alltid småbråkad med menmen sånt man får ta!
är trött och vet inte vad jag ska göra vill sova men endå inte..
imorgon måste jag typ upp tidigt, om jag inte tar 12 bussen och halv 3 tåget till hopp, men då blir det inge bad och jag är inte brun längre och jag har inte badat på typ 4 dagar! så måste snart dra och bada, torsdag eller fredag tänkte jag hälsa på mormor och morfar min älskade morbror är i sverige nu över sommaren så vill säga hej till han också! pappa prata om att åka till mina kusiner nästa vecka och de tycker jag låter som en super bra idé!
ska nog stänga ner datan snart och sova och försöka att inte tänka på massa tider och skit, jag har ju sommarlov jue!

natti! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela