theolddannyeriksson

mys hos lykke!

Publicerad 2010-07-24 21:09:49 i Allmänt

Ja en så länge har vi bara myst och kollat på skräck film vid namn the book of blood!
Den var lite läskig tyckte jag... hihi.
också har vi gjort det jag egentligen inte ska göra ... ätit en massa godis!
menmen det är lördag och på lördagar får man faktiskt äta godis!
Nu sitter dom och spelar nått spel men gitarr och jag sitter här och skriver..
hennes bror och hans kompis har högsta volym i rummet och kollar på sagan om ringen..
haha jadu alla underhåller sig själva en sådan lördags kväll..
vänner är sura, och livet kanske inte är på full topp idag och kommer nog inte vara på ett tag..
är det jag som gör allt fel eller är vi alla skylldiga.. börjar fundera..
saknar mina riktigt bra vänner i björnlunda, dom som alltid finns där för mig!
Ska nog höra av mig till dom i morgon :)
men nu ska jag gå och mysa med ida och lykke så får alla ha en super trevlig natt!
puss ♥
psst! (dom få bilderna som är tagna kommer i morgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela