theolddannyeriksson

min nya favorit:soffan!

Publicerad 2010-07-23 15:03:03 i Allmänt

ligger i soffan ny duschad och fräääääsch!
min morbror ringde nyss och bråka lite. ska ha släkten här snart för bror som sagt fyller år.
älsklingen kommer också och brors älskling också! så mysigt att ha alla samlade och snart ska jag baka en kladdkaka tills dom kommer!
det blir kyckling/pasta sallad och till efterrätt annanspaj och kladdkaka! idag FÅR jag äta socker!
hoppade runt i min säng igår kväll och fick attack , min mage var mätt men hela kroppen skrek efter socker, så jag tog ett äpple istället och gick sen och la mig.
tjuvade lite med frukosten i morse jag åt vitt bröd! fy på mig. men jag var ju så sugen!

Har du någonsin varit med om en kompis som skäller ut dig som om hon prata med sig själv ?
japp två bra vänner kan bli ovänner på 3sekunder rätt coolt egentligen. men endå tråkigt!

Kommentarer

Postat av: Hannah

Publicerad 2010-07-23 15:43:44

Himmla trevligt att ha familjen och vännerna ha samlade!

mums så gott, med kladdkaka blev faktiskt lite sugen på det själv nu ;)

fast jag köper nog en färdig, inte lika gott men..

kan man inte baka så kan man inte ;)

Duktig du är som hjälper till, din bror uppskattar nog det !

Ha det bra, vi hörs kramar hannah :) <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela