theolddannyeriksson

KLIAR!

Publicerad 2010-07-28 07:35:30 i Allmänt

kliar i halsen,kliar i ögonen och är täppt i näsan!
sjuk med andra ord!
ont i magen har jag också, lever på alvedon känns det som!
haha ja stackars mig.
skulle egentligen sovit kvar några timmar efter att han gått till jobbet, men eftersom
när man ber om ett glas vatten är man tvungen att skrika för annars
hör han inte och då piggnar man till helt enkelt, inte kul och man blir
verkligen inte glad!
Så nu ska jag åka hem och väcka mamma och sen ska jag nog ut till stallet.

men vi hörs :) <3

Kommentarer

Postat av: Hannah

Publicerad 2010-07-28 11:34:05

ååh guud, stackars dig :(

Hoppas att du blir bra, krya på dig !

kram hannah <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela