theolddannyeriksson

jag börjar bra!

Publicerad 2010-07-22 14:53:09 i Allmänt

har precis fixat en nyttig lunch till mig, och denna gång blev det inte saft eller jos till maten utan det blev ett stort glas vatten.
jag börjar bra. egentligen hade det varit bra om jag sprang i morse men ...
nej ,börjar med att springa någon annan rolig dag!
nu väntar jag bara på att hopp ska komma och innan det så ska jag nog röja i min garderob!
us det kommer ta lång tid..

det blev fullkorns bröd med stekta ägg på och kokta grönsaker!
kanske inte passar ihop men bra för mig!
(och en massa örtsalt)

Kommentarer

Postat av: Hannah

Publicerad 2010-07-23 13:16:53

Haha, nyttiga fanny ;)

Ser gott ut faktiskt !



Ha det bra, kramar hannah <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela