theolddannyeriksson

imorgon blir det tidigt..

Publicerad 2010-07-20 23:04:43 i Allmänt

ska nog göra mig klar för natten snart, ska upp klockan 7...
få skjuts till torp och sen sitta på en tråkig buss i 1timme och 4 minuter exakt!
Fy bubblan vad tråkigt.
Och kommer inte kunna blogga på hela dagen... skuld känslor...
kommer sakna bloggen massa... kommer tappa läsare men hoppas på att dom kommer tillbaka på torsdag!
Som sagt Liseberg med http://angelicanordmark.blogg.se/ skeeta kul kommer vi ha, min älskade vän som jag inte träffat på typ 2 veckor... men i morgon så! då är de vi som äger liseberg när alla fotbolls cup's spelare är där och åker ja då har min vän nått att vila ögonen på i en tråkig karusell eller nått ;)
som sagt vi hörs på torsdag.
BAMSE KRAMAR FRÅN MIG! ♥
hejjs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela