theolddannyeriksson

Hemma efter en skön dag!

Publicerad 2010-07-11 19:17:02 i Allmänt

Igår var toppen och riktigt kul men synd att det var så få som sov över.. men vi som sov över hade de kul . hahah och dom där lekarna vi körde med kärleks-statyer och någon annan var riktigt roliga ;) , var tvungen att springa ner i sjön i morse , höll på att svimma för att det varit så varmt i tältet hela natten!
trångt men helt okej! ♥
det var skönt att få komma hem idag, åkte först till pappa och lämna sakerna och sedan tog jag 10 bussen till gnesta och mötte upp hopp, gick hem till mamma , gick och la mig och sov ett antal timmar, haha det behövde jag!
var i stallet och fixa lite och nu är jag hos pappa igen , ska snart till jocke och kolla film med han,bobbo,sassa och jonas, och ska inte ta med mig mina chips för då blir jag kallad fetto! inte alls kul!

vi höres när jag kommer hem där ifrån . puss :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela