theolddannyeriksson

HAHAHA

Publicerad 2010-07-25 22:55:39 i Allmänt

så omoget!
en nära vän till mig är inte på min topplista just nu
hon skriver på sin blogg om det som hänt , berättar bra och tydigt för sina läsare vad som hänt..
men hon missa 2 väldigt roliga saker, det hon själv sagt och gjort och att det var hon som bad mig dra och det var hon som inte smsa med mig, fast hon skyller på att det var jag som ville säga upp kontakten..
jag skriver inte skit om andra människor på min blogg, jag tycker det ska va en bra och trevlig sida att läsa på.
men förlåt var bara tvungen att skriva detta omogna inlägget och eftersom hon la ut bild på mig efter det inlägget hon skrev ska inte jag göra samma fel.
för jag vet vad som är rätt och fel i detta "bråk"
så klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela