theolddannyeriksson

det finns fortfarande hopp!

Publicerad 2010-07-16 10:33:13 i Allmänt

inatt avgörs veckans blogg tävlingen och det skulle vara super kul om så många som möjligt röstade! ser inte ut som en 1 plats men kanske en 3dje iallafall?
gå i på sidan http://conler.se/2010/july/finalister-i-veckans-blogg.html#comment

jag har sovit fram tills nu och egentligen skulle jag hinna rida innan jag ska äta glass med mina vänner men de får jag ta ikväll när jag måste gör allt annat också! och hur ska jag hinna åka hem till pappa och hämta saker innan sista bussen går därifrån, nej orkar inte riktigt tänka på det just nu, allt jag tänker på nu är att sova och ensäng + att ingen på detta jordklot skulle vilja se mig just nu för jag ser verkligen ut som någon som inte fått sovit på tre dygn och som jobbar konstant men så är det inte som tur var, bara för att det ser ut så...
nehe jag får väl ta tag i dagen, kanske börja dammsuga lite...
yippie!......

hörs :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela