theolddannyeriksson

bra humör,dåligt humör,bra,dåligt,dåligt...

Publicerad 2010-07-08 22:27:57 i Allmänt

idag så var jag me angiie ute vid klemingen och suula massa, va as tråkigt så tog en tripp till gnesta, satte oss och fika sen kom vår käraste vän jockiie och hälsa på lite trevligt,trevligt, lillan kom förbi en stund också sen åkte vi och kissa och sedan vidare ut mot långsjön , där var lykke och johanna , så jag o angiie hade lite kul med dom sedan hem, hänga tvätten och tog kvart i 7 tåget till älsklingen! hela dagen har varit som en bergodalbana av glädje och inte glädje, japp riktigt jobbigt när man helt plötsligt blir galen sen super glad.. hmm..
Sitter inne på msn och jocke gör mig på humör som alltid! :)
imorgon blir det bio med dom två dumma blondinerna och den söta brunneten som blir som blondinerna efter ett tag! ja hur ska det gå! haha super kul tjejor! vi ska kolla på eclipse !
Ja nu lyssnar jag på melissa horn, och jag älskar henne!



dagens låt!

my lover! nu ses vi igen ! på bio!!!

dessa underbara nördar i morgon! :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela