theolddannyeriksson

Är i Munkedal!

Publicerad 2010-07-17 14:27:04 i Allmänt

Har kommit fram till mina kusiner efter en bilfärd med benont och kissnödig!
Men nu har jag kommit hit och kramat om alla, slängt mina saker överallt och känt mig som hemma.
den här veckan ska jag bara umgås och mysa med dom bästa!
så bloggen kommer nog inte att uppdateras så mycke .
Förlåt för att jag inte skrev igår kväll men internet var hel konstigt så inget funkar.
En film som måste ses som gick på tv 6 igår är underworld!
sjukt underbart bra film!
nu kommer bilder från igår och från färden idag :)

snyggingen i stallet ;)

jag och älsklingen hitta ett jätte fint bad ställe!

allt packat!

semester pengar fick man också! :) tack pappa ♥

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-07-17 16:23:46

Skynda hem saknar dig hjärtat <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela