theolddannyeriksson

är hos älsklingen!

Publicerad 2010-07-27 18:17:08 i Allmänt

har spelat the sims och ätit hamburgare som vi gjorde själv med massa goda saker på.
har glömt att visa mina nya örhängen jag fått av morbror's tjej så en bild kommer på dom.
snart ska jag bjuda älsklingen på en glass och kvällen blir lugn.
på the sims har jag börjat en ny "familj" , har gjort mig och lykke och vi byter karar som vi byter underkläder!
haha spelet är beroende framkallande och super kul!

finfina örhängen!
som längst ner har jag på mig idag! ♥

dessa kläder blev det idag! :)♥
nu ska jag fortsätta spela! vi höres :)

Kommentarer

Postat av: looordh

Publicerad 2010-07-27 22:09:28

hahaha ofta xD bästa familjen isåfall ;)<3

Postat av: Steffenellinor

Publicerad 2011-03-20 12:46:28

Nice site keep it up

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela