theolddannyeriksson

pinsamt !

Publicerad 2010-12-06 14:13:39 i Allmänt

Skicka kedjebrev till några kompisar och en gick på det och ringde en snubbe och
nu är han sur på mig. Haha över ett kedjebrev ;)


Stod typ : vad är det för bild av dig, som blivit taggad på facebook:o ? du är ju nästan naken!!!

skrolla ner

En smart person läser hela smset! ;)


Idag
13:55
vafan går du runt och säger ! att ja har laggt upp en porrbild på ***** på fb ! ? ! ?
13:58
haha. jag skickade ett kedjebrev till henne och hon läste inte hela smset :P:P
så hon såg bara det översta att det fanns en bild på henne och det stod inte ditt namn xD
okej?
14:06
Ursäkta va för bild å mitt namn ?
14:06
va? det är ett kedjebrev jag skicka till några. jag kan skriva vad det stod
14:06
orka dig du e ju dum i huvet hejdå
14:06
assa
blir sur över ett kedjebrev. HA HA
14:07
nej ja e sur över att du e så jävla äcklig hejdå
14:07
puss!
14:07
fyfan

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela