theolddannyeriksson

kul man får ha!

Publicerad 2010-12-16 22:49:37 i Allmänt

Tio frågor om dig själv
När fyller du år?
21 september
Några piercingar? nej men vill ha
Vad har du på dig just nu? sovtröja och trosor
Vilken årstid är bäst? Sommar, men mysigt med vinter
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? När jag vaknar med ett leende
Vem älskar du mest på denna jord? Familjen,vänner,djuren och min pojkvän!

Tio frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig?
Lillan,Desiré och Hopp
Vem är den roligaste av dina vänner? Alla är roliga på sitt egna lilla vis
Vem är snyggast av dina vänner? Jag? haha nej alla är fina!
Vem är den du helst har filmkväll med? öhm.. haha alla?
Vem av din vänner är mest ''evil''? Hmm.. tror jag tar det partit

Tio frågor om din familj
Vem står dig närmast?
mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Japp
Vem är farligast i din familj? Min bror , han är stark!
Vem ser roligast ut i din familj? Jag
Vem är coolast? Jag
Vem sover du oftast med? Min pojkvän
Roligaste kvällen med familjen? Utlands Resa eller julafton!

Tio frågor om idag
Vad har du gjort idag? skolan,älsklingen,vänner
Vad ska du göra nu? sova
Har du gjort något dåligt idag? ja
Vad har du ätit idag? mycke
Har du duschat idag? alldeles nyss!
Är du trött nu? nja
Vad händer imorgon? Skola,JULLOV, tjejkväll!
Går du i skolan? inte just nu nej
Har du varit i skolan idag? ja

Annat
Hur mår du just nu?
bra
Har du piercat dig? ja men den växte igen
Har du någon tatuering? Nej
Är du hungrig nu? lite
Vad är klockan just nu? 22.47
Vilka sidor på internet är du inne på just nu? bloggen bara eftersom att fejan inte funkar

Telefon/Mobil
Vem ringde dig senast?
Pappa
Vem ringde du senast? Älskling
Vem sms:a till dig senast? Jonas
Vem sms:a du till senast? Älsklingen

Smink och hår
Använder du mascara?
ja
Använder du wax? nej
Använder du ögonskugga? ja
Använder du kajal? ibland
Använder du hårspray? ibland
Använder du volymspray? nej
Använder du mousse? nej
Använder du deodorant? ja!
Använder du skinspray? nej
Använder du parfym? ja!
Använder du läppglans/läppstift? nej
Använder du brunkräm? ja
Plattar/lockar du håret varje dag? nej
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela