theolddannyeriksson

jag vill bli känd. men hur?

Publicerad 2010-12-01 21:43:36 i Allmänt

Har fått in en komentar som lyder :
Du måste göra en jäävla massa reklam för dig själv. Typ gå in på sidor och verkligen marknadsföra din blogg. Och sen måste du ta upp ämnen som rör folk. (Iingen aning vilket ämne det skulle va men..) Eeller, så gör du som Kissie och trycker ner folk, och blir känd som sveriges bitch! ;) Funkar det också!

Några fler förslag?
Jag vill först fixa en hemsida som min vän Karro har och kanske
börja videoblogga och få in lite pengar för det.
Sen vill jag reklama lite men.. då måste man kanske
ha fler läsare än vad jag har.. Eller? En reklam sida som
betalar mig för att jag ger ut reklam men som inte jag
behöver betala till för att ha de :)

Ge mig förslag på att bli känd!!!


Jag vill stå i rampljuset!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela