theolddannyeriksson

Inte bloggat alls mycke.

Publicerad 2010-12-03 15:59:35 i Allmänt

Åkte hem till min far igår med rut utan
data så blev inge bloggande och i morse
så vakna vi upp utan data så inget då
heller. Men här är jag!
Varit en tröttsam skoldag.. Matte test som
jag tror gick bra och engelska som sög...
Kom fram till att klassen ska ha mys fredag
en fredag i månanden då vi kollar på film och
äter godis. Mysigt!
Ska kolla vad som finns så jag kan göra lite
middag och sedan är det bara att laga.
Vi höres :)♥

Kommentarer

Postat av: Lucke

Publicerad 2010-12-03 16:27:20

Hejsan, vad göres? :)

Postat av: Cissi

Publicerad 2010-12-03 16:44:30

Ska du kolla på Idol ikväll? =)

Postat av: elmo

Publicerad 2010-12-03 17:17:12

@)-`-,---



Hejsan! Vart skulle du åka om du vann 40 000 att resa för? Varmt eller kallt land? :)



Du får hemskt gärna kika in på min blogg, och gärna "Gilla" den också...



Om du precis som jag vill vinna en resa för 40 000 borde du vara med i tävlingen på http://goo.gl/Ho7RY

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela