theolddannyeriksson

Inget internet fixat men är hos min älskling nu :)

Publicerad 2010-12-01 21:29:56 i Allmänt

Det jag gjort idag ska jag skriva men även visa
mina tråkiga mobil bilder :)
Dagen började med skola där vi gjort
massa tråkiga saker och efter skolan
åkte jag hem. Väl hemma sätter jag på
datorn och internet funkar inte.. Har
gått och tänkt på min blogg hela dagen...

Hur kallt som hellst ute så var tvungen att sitta med
jackan inne.. fast vi har jätte varmt inne men det kändes
som att det skulle vara kallt inne för att det var kallt ute om
ni förstår :)

Jag smsade mamma under dagen och sa att jag var sugen
på att göra pepparkakshus så vi gjorde det när hon kom
hem. när sista biten skulle på så brände jag mig på det
stekheta sockret och tappar ena takbiten i golvet... aja
det är väl bara att vända så man inte ser :P

Klaaart och snett :P men jag , mamma och hopp lyckades iallafall
ganska bra.

Ja det var in dag och tack till min älskade rut som kunde gästblogga lite :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela