theolddannyeriksson

Hemma från en chill skoldag!

Publicerad 2010-12-08 14:35:29 i Allmänt

Vi började där någon gång runt klockan 10.
Det var strul med alla apparater så fixade
det sig men bara en halvtimme senare.
Under ungefär hela filmen sov jag och
vaknade av att jag drömde om att jag stoppa
in min hand i ett stort eluttag och samtidigt var det
värsta musik bytet i filmen så jag hoppade till rätt
så räjelt..
pinsamt men det var skönt att sova.
Sedan hade vi lunch och efter det var det världens
tråkigaste föreläsning.. tror faktiskt att jag inte lärde
mig något nytt alls! Bra där!
Nu är jag hemma och har fått sluta tidigare.
Plugga matte och göra naturkunskapsläxan!

köpte en liten och söt julmust idag! Visst ären liten? :oo

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela