theolddannyeriksson

Godmorgon? Eller nått..

Publicerad 2010-12-09 13:28:39 i Allmänt

Hann inte blogga eftersom att jag
försov mig i morse, eller jag vaknade
ju så jag hann med tåget men var väldigt
stressad när jag vakna.
Glömde min plånbok hos älsklingen så har
varken pengar eller tågkort. Det blir att planka
hem på tåget och skippa solningen med Rut!
Bra jobbat Fanny!!!!!!
Efter skolan ska jag hem och äta middag med
min mor och sedan blir det nog att sova
hos älsklingen. Igen :) haha :)
Nej nu har vi idrott , eller ja egentligen om en
halvtimme menmen.
Juste klarade mig bra på engelska provet och
jag ligger på ett stadigt G. Jag är super nöjd!

Vi höres :) puss♥

Kommentarer

Postat av: älsklingen

Publicerad 2010-12-09 15:05:00

bra älskling :) <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela