theolddannyeriksson

du försvinner aldrig ur mina tankar!!!

Publicerad 2010-12-04 21:05:01 i Allmänt

Sen jag såg dig senast har jag tänkt på dig hela tiden.
Jag vill inte tänka mer om mina tankar ska gå åt till dig.
Ja.. ibland önskar jag faktiskt att vi aldrig mötts..
Du är ett helvete för mig ett helvete jag inte kan glömma..
Du trycker ner mig mer och mer fast än vi inte pratat på ett
bra tag.
Hur ska jag få det här att bara sluta. känns som att jag
knappt orkar mer. jag älskar allt förutom dig...
Du bara finns här för att vi andra ska må dåligt.
Jag förstår inte hur du tänkte när du rev min mur..

faaan! glömmer dig aldrig, undra hur det hade varit
om jag bara hade gått vidare och inte pratat om de.

du är en idiot..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela