theolddannyeriksson

Dagarna som varit!

Publicerad 2010-12-28 09:48:17 i Allmänt

Ja i söndags kom angelica och vi
va hemma hos henne, sen träffade vi
min kusin och gick över till mammas
kompis där dom satt och myste med
ost och kex så där blev vi kvar en till två
timmar sedan var det bara hem och sova.

Igår (måndag) tog vi halv 11 tåget med
katten och blomberg till stockholm och shoppa.
Fick med mig en tröfa ett par tights och puder.
Hade inte så mycke mer pengar och så var det galet
mycke folk så man fick ju panik. Sen på kvällen var
det film kväll hos kim så det var trevligt.
Angelicas pappa kom och hämta oss runt halv 1
på stationen eftersom att vårat tåg var sent.
Skönt att sova!

Gick upp halv 8 idag för att lämna av henne vid tåget
och nu sitter jag här och ska snart till stallet och
sedan prata med min far om Rut kan sova hos mig.
Saknar henne massa!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela