theolddannyeriksson

dag 6

Publicerad 2010-12-08 14:42:07 i Allmänt

din bästevän

Ja vad är egentligen en bästevän?...
Det är ju en sån man an prata om
precis vad som hellst. och skatta
med även om det hänt något tråkigt.
Eller har jag fel?
Jag har nog mer än bara en bästevän.
När man var liten var det absolut inte
okej men nu tycker jag att det borde
vara det. Så jag tänkte presentera tre
fantastiska vänner!



Desiré Knut Cederlund.
Du är en sån underbar vän! Love you babe!
Snart borde vi ju fira ett halvår tillsammans! haha :)♥


Angelica Nordmark Gårdman.
I 8an "träffades" vi. Eller egentligen
var det långt innan det men det var inte fören i 8an vi
kom varandra såpass nära! Jag saknar dig så otroligt mycke.. ♥


Linnéa Lillan Forss du är en riktig skööning du!
Dig kan jag prata om precis allt!
Och vi har alltid kul tillsammans. Jag är glad
för att du står här vid min sida en idag.
Vi firar ju 5? år på midsommar va? :)
Eller är det 6år? :oo
Tiden går fort när man har kul, eller vad säger du? :)♥

Kommentarer

Postat av: Desiré

Publicerad 2010-12-08 14:49:45

Du är bästa! <3

Postat av: Angelica Nordmark

Publicerad 2010-12-08 15:32:45

Jag älskar dig Pluttan ! <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela