theolddannyeriksson

dag 28

Publicerad 2010-12-30 14:33:07 i Allmänt

Min barndom

Min barndom var väl bra. Kommer inte ihåg så
mycket men jag reste lite grann och jag blev
passad av min farbror som inte ens hade fyllt 20
och han tyckte det var äckligt att byta blöjjor.
Sen så va pappa tillsammans med en tjej som
heter marika och hon hade en son som var i min
ålder och en dotter som var i min brors ålder.
Kallr dom fortfarande för bror och syster eftersom
att vi vuxit upp tillsammans.
Vi hittade på massa saker och åkte runt hit och dit.
Jag var mycke hos min mormor och morfar på deras
landställe med sin husvagn och mamma och vi åkte
runt massa med husvagn.
Lite kort om min barndom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela