theolddannyeriksson

Dag 11

Publicerad 2010-12-13 08:33:22 i Allmänt

Din dag

Min dag
har varit:
väldigt tråkig må jag säga.
Första dagen på Grafiska och
de fastna inte riktigt hos mig.
Vi gjorde typ ingenting men i morgon
ska vi få trycka våra visitkort så det
är ju bra.
Slutade runt klockan 3 och hann med tåget
som har anslutning till skogen men då fick
jag åka till centralen iallafall förat hopp
inte svarar på mobilen och
det värsta jag vet är någon inte svarar i
telefon! och det blev ju ännu värre för att
jag redan var så jädrans förbannad.
Nu är vi iallafall hemma och jag har
fått i mig middag så nu är jag glad igen.
Tror det blir en lugn kväll som alla andra kvällar!

Detta gjorde vi idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela