theolddannyeriksson

sorry!

Publicerad 2010-08-25 23:10:46 i Allmänt

Förlåt för att jag inte skrivit idag men har hänt mycken, först blev det
stressigt i morse till tåget , åkte tåg med rorro, vidare mot rönninge själv,
där mötte desiré mig och vi tog ett lite senare tog till tumba.
Skolan började och dagen har rullat prov har haft test i alla kärnämnena och
det söög för mig. Har även planerat en tjejkväll på lördag med vänner.
Mer info om det kommer senare.
Efter skolan var det att direkt gå hem till lillan med hopp och vänta på att joe skulle
hämta upp oss med bilen, när han väl kommit åkte vi vidare och hämtade upp jenny
hemma hos henne. och sedan blev det en lååååååååååång bilfärd mitt ute i skogen,
utan vatten och el , med en massa får, en katt och underbara människor.
Vi åt Joe´s goda mackor , pratade (engelska) (inte jag) och skrattade mycke.
Det var jag,hopp,lillan,jenny,joe och hans tjej. det var riktigt trevligt.
På lördag åker han hem och kommer nog inte tillbaka fören om ett år..
Tråkigt..
Bilder har tagits från dagen och kommer upp på bloggen i morgon.
För nu MÅSTE jag sova, ska ta 7 bussen och halv 8 tåget i morgon bitti för att komma
till skolan. Jippie!
Så godnatt gott folk :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela