theolddannyeriksson

HEMMA!

Publicerad 2010-08-05 18:36:33 i Allmänt

Haft 2 trevliga dagar i Gävle, kul att träffa hans morfar !
Har tagit lite bilder, vi har inte gjort nått speciellt.
Älsklingen har handlat kläder och min plånbok var tom
så blev inge nytt för min del.
God mat , trevligt sällskap och tv.
Bara tagit det lugnt, och skönt att få komma bort lite.
Satt på bussen idag som gick 14:20 från gävle och kom fram
till stockholm vid 17:00. och det första min kära pojkvän gör
är att kolla in alla lätt klädda tjejer som går förbi, själv står man där
varm, ful och i mjukiskläder. Hahah.aja. han gick en smäll i magen och
sen såg han så himla oskylldig ut.
Bilder kommer sen när jag duschat :)
skönt att vara tillbaka och kunna skriva igen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela