theolddannyeriksson

första dagen på kurs

Publicerad 2010-08-23 15:47:11 i Allmänt

Hej alla!
Hela dagen har vi haft kurs , en grund kurs i ljud.
Inte det roligaste jag varit med om eller jo en liten del av det.
Vi skulle spela in när vi interljuva varandra och efter det skulle
vi spela in ett ljud om hur vi känner oss just nu.
Jag spelade in när jag hosta och Desiré HAHAHAHAHA hon spela in
när hon "snarka" och det lät verkligen så j*vla roligt, och hela
kurs klassen lyssnade på det och alla garva, mest jag!
Nu är jag hemma hos far, fick sällskap av Desiré hela vägen för
hon skulle träffa en vän. ikväll blir det att sova hos älsklingen och
imorgon börjar vi 10.30 jätte skönt!
Nu väntar jag på att pappa ska komma hem och göra middag och sen
åker hopp och jag hem till honom.
Så ser min dag ut :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela