theolddannyeriksson

I live in a house of sadness..

Publicerad 2010-08-31 17:27:03 i Allmänt

ja .. igår åkte bror's flickvän utomlands och ska bo där i ett år..
Han måste ju vara jätte ledsen :(
Jag skulle vara förstörd om min bästa skulle åka iväg, ,men
det är lugnt det får han inte :)
idag skola. kurs 4 i ljud och det går bra, fick ljudlägga en liten film.
Och det är faktiskt kul. men kommer nog inte välja ljud.
Efter skolan åkte jag till tälje och mötte upp hopp, skulle ta ut
pengar men ICKE! inga pengar... fel när mamma överfört..
Aja så det blev ingenting därifrån, men gick in på Luna och kollade
helgjobb, men fann ingenting..
nu är jag hemma och väntar på att mor ska komma hem och fixa
lite käk till mig, och ikväll sover jag hos älskii.

Haha jag sa till Desiré att det skulle bli jätte konstigt om jag skrev idag IGEN
att jag o hopp skulle äta chips och dipp, men sanningen är den att vi inte ätit ,
eller jo kanske 2-3 stycken sen har vi inte velat ha mer. så ikväll SKA jag äta
chips och dipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela