theolddannyeriksson

Vilse

Publicerad 2010-04-04 17:40:02 i Allmänt

vaknade upp med älsklingen i morse, sa hejdå till farbror,camilla och bästaste liv och drog sedan vidare till gnesta, var hemma hos mamma till klockan tolv då åkte jag ut till stallet och hoppsan åkte hem, fixa i stallet och skulle bara ta en liten sväng eftersom att jag är sjuk, 40 minuter gick och jag hade ingen aning om vart i den stora skogen jag var någonstans, jag kände på huvudet, ingen hjälm! haha och ingen sadel lyckat fanny, vilsen som jag var så ringde jag till hopp, han kunde dock inte hjälpa mig, jag ringde till mamma hon tyckte jag var störd som ringde henne och fråga om vägen när hon var i skidbacken några mil här ifrån, och så ringde jag till pappa och sa att jag var vilse och att jag förmodligen skulle missa bussen, red en sväng sen till slut efter en timme kom jag fram till fruäng och lånade majas hjälm och red hemmåt vilket blev yttligare en halv timme... us vilken dag, nu sitter jag hemma i björnlunda och försökt få i mig lite mat vilket inte gick så bra, ska nog såfa lite, har ingenting att göra eftersom att hopp är på påskmiddag hos sin moster och han vill inte att jag ska komma till han ikväll. livet suger ibland.

puss hejjs <3

Kommentarer

Postat av: maja bäck

Publicerad 2010-04-04 18:04:43

hahaha! knas fanny! :D

Postat av: Leandernatasha

Publicerad 2011-01-05 11:03:31

Great web site! I love the content, pics and hard work!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela