theolddannyeriksson

Tisdag!

Publicerad 2010-04-06 20:22:09 i Allmänt

var ute på liten skogspromenad imorse med älsklingen sen tog vi 12 bussen till gnesta, han åkte hem och jag var med angie, sen åkte vi till posten och skulle hämta ut mitt moppekörkort, men de va stöngt fram till klockan 3 så vi åkte hem till angie och åt lunch och spela kort, klockan blev tre och vi åkte och hömta kortet, HAHAH fan va fint det var, eller inte.. sen åkte vi hem till henne igen och spela kort , haha! sedan blev det att åka ner och sooola, det var skönt med lite värme! sedan hem till min mami och väntade på bussen, på bussen satt vi med mupparna molly och filippa, så nu är vi i björnlunda, hon sitter och pratar med sin mor och jag skriver här, det är de som händer.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela